אינסטלטור בראשון לציון

חיפשת אינסטלטור בראשון לציון ? או אינסטלטור ראשון לציון ? אין יותר צורך לחפש!

אלי גג אחד – אינסטלטור בראשון לציון ישמח לתת לך שירות מהיר , אמין ומקצועי .

אלי גג אחד הינו בעל ניסיון של מעל 38 שנה בתחום האינסטלציה!

אלי גג אחד מתמחה במתן שירות יעיל ומקצועי לכל תקלת אינסטלציה או פתרון אינסטלציה נדרש .

אינסטלטור בראשון לציון, או בעברית שרברב, הוא אחראי לטיפול, הרכבה ותיקון של מערכות צנרת המים של המבנה. האינסטלטור אמון על כל מערכות הצנרת, מהברז המוציא מים ועד מערכות הביוב של המבנה. בעיות בצנרת יכולות לגרום להרבה עוגמת נפש ויכולות להביא לנזק רב ברכוש וכמו כן לתחלואה גבוהה.

תפקידו של אינסטלטור בראשון לציון והסביבה

אינסטלטור בראשון לציון אמון על העבודה החל מתכנון והרכבת צנרת חדשה של תשתית הבית הפרטי, המשרד או הדירה ועד טיפול בתקלות הנובעות מסתימות צנרת, בלאי והתיישנות. לאינסטלטור חשיבות רבה בזמינות מידית שכן במקביל לבעיות אשר יכולות לחכות כמו סתימות למיניהן ישנם מקרים חמורים יותר של פיצוץ בצנרת אשר יכול לגרום לנזק רב לרכוש בעת הצפה, לסכנה לדיירי המבנה של התחשמלות וחשיפה לחומרים רעילים וכמובן לכסף רב אשר מתבזבז בעקבות שטף המים. ועוד לא התחלנו לדבר על הבזבוז של המשאב היקר של ארצנו והנזק לאיכות הסביבה. על כן, בחיפוש קצר ברשת נוכל בקלות למצוא בעלי מקצוע הזמינים לכל אורך שעות היממה. יחד עם זאת, מומלץ לעשות מחקר קטן ולקרוא ביקורות, לבקש המלצות ולעשות השוואת מחירים בין האינסטלטורים.

אם בעבר לתפקיד האינסטלטור הייתה הערכה מועטה, עם התפתחות הטכנולוגיה והעובדה שמערכות המים נהיו מורכבות יותר, הרי שכיום לתפקיד חשיבות מכרעת וישנו מסלול אותו צריך האינסטלטור לעבור על מנת שיהיה מוסמך לטפל בכל סוגי העבודות. אנשי המקצוע עוברים הכשרה של חצי שנה עד שנה ולאחר מכן להיבחן ולקבל את רישיון משרד השיכון לעבודות קווי מים, ביוב וניקוז. על השרברב להיות בעל חוש טכני מפותח, יכולת עבודה תחת לחץ וכמובן אמינות, שירות וזריזות אשר אינה פוגעת בטיב איכות העבודה.

אינסטלטור בראשון לציון – לעבוד עם הטובים ביותר

אמרתם אינסטלטור בראשון לציון והסביבה – אמרתם 'אלי גג אחד'. אנו מעניקים את כל שירותי האינסטלציה תחת קורת גג אחד. אלי, המייסד והבעלים הנו קבלן רשום ברישיון מטעם משרד השיכון לעבודות ניקוז, ביוב וקווי מים. אנו מציעים מחירים אטרקטיביים אשר אינם באים על חשבון זריזות ואיכות העבודה. פנו אל המומחים שלנו בכל נושא 24/7 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או מתן מענה מידי.

רוצים לקרוא עוד על כל נושא אינסטלציה בראשון לציון שרציתם לדעת עליו ולא ידעתם איך ??? לחצו כאן

התקשר עכשיו ואלי גג אחד אינסטלטורים – ישמח לעמוד לשירותך בכל עת:

0505-21-45-45 – אינסטלטור בראשון לציון , 24 שעות ביממה!

פתאום, כרעם ביום בהיר, אתם מגלים כי יש בעיה במערכת אינסטלציה של הבית. המים בכיור חומים, יש סתימה באסלה בחדר השירותים והשכן שוב דופק על הדלת כי הדוד דולף. החיים לא מכינים אותנו להתמודד עם כל כך הרבה בעיות על הבוקר, אך בדיוק במצבים כאלו תוכלו להיעזר בשירותיו המקצועיים של אינסטלטור בראשון לציון. התקלות עלולות להיגרם מליקויים שונים, בניין ישן, עומס על המערכת, תקלה נקודתית ובלאי. הסיבות יכולות להיות רבות מספור אך אינסטלטור מקצועי יצליח לאפיין את מקור הבעיה אשר החליטה להפתיע אתכם ולמצוא בעבורה את הפתרון היעיל והמהיר ביותר.

מה בעצם עושה אינסטלטור בראשון לציון?

אינסטלטור בראשון לציון הוא האדם אליו אנו מגיעים בבקשת עזרה בעיקר במצבי מצוקה. הוא איש המקצוע אשר יצליח לפענח את מקור הנזילה המסתורית במטבח או יטפל בפיצוץ בצנרת אשר גרם להצפה של כל הבית. אך עבודתו של האינסטלטור היא מגוונת מאוד ונוגעת במספר תחומים, בין היתר:

  • איתור נזילות
  • פתיחת סתימות ופתיחת סתימות מורכבות
  • תיקון פיצוצי צנרת, תיקון ואיתור פיצוצי מים ע"י ציוד חדיש ביותר
  • אספקה פירוק והרכבת ברזים וכלים סניטריים איכותיים לפי דרישת הלקוח
  • תיקון חלקים פגומים בצנרת
  • טיפול בדודי שמש וחשמל
  • צילום של קווי הביוב הביתיים ובחצרות
  • עבודות אינסטלציה בגובה- תיקוני צנרת מים וביוב בגבהים ע"י סולמות ומנופים בידי מומחים בעלי רישיון לעבודה בגובה.
  • תיקון אסלות וניאגרות סמויות
  • ועוד…

כאמור, תחומי העיסוק של אינסטלטור מקצועי ומיומן הינם רבים ונוגעים בכל אביזרי המים והצנרת שבבית. על מנת שאיש המקצוע יוכל להתמודד בהצלחה עם המשימה אשר לפניו, בכל תחום שהוא, עליו להיות אדם מנוסה בתחום עיסוקו. היתקלות עם מקרים רבים ומגוונים מבטיחה את העובדה כי איש המקצוע אשר הזמנתם, אכן יצליח לפתור את הבעיה בה נתקלתם.

אינסטלטור בראשון לציון – שימוש בציוד המתקדם ביותר

על מנת להיות מסוגלים להעניק בעבורכם את השירות היעיל והמקצועי ביותר, אנו בחברת אלי גג אחד שמחים להעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המיומנים ביותר אשר נעזרים בציוד החדשני והמשוכלל אשר הוכיח לא פעם את יעילותו מול מגוון רחב של תקלות שונות. נשמח לעמוד גם לשירותכם ולספק את המענה המהיר, המקצועי והבטוח ביותר לכל צורך שלכם.

יחד עם המעבר המרגש לדירה החדשה יש לכם הזדמנות לחשוב חכם לטווח הארוך ולהתחיל להתנהל נכון עם מערכות המים והחשמל בבית. אם תבחרו באינסטלטור הנכון בראשון לציון, המהלך הזה יהיה טוב גם לסביבה וגם לכיס שלכם. זכרו, תכנון נכון מראש יכול לחסוך הרבה כסף בהמשך הדרך. תוכלו למצוא פתרונות חדשניים להשקיה חסכונית במים, וכן שירות ומידע נרחב בנוגע לדודים סולריים, מכירה והתקנה.

לעיתים הבעיה מתגלה רק לאחר המעבר לדירה, ואולי אף בעלי הדירה לא היו מודעים אליה. כדאי להיעזר בנו כי לנו יש שירות מתקדם לפריצת סתימות ידנית או בלחץ. אנו מבטיחים לכם לעשות כל מה שנוכל באופן מקצועי ומקיף כך שהבעיה לא תשוב.

אל תהססו לפנות אלינו. מעברי דירה יכולים להביא איתם קשיים בנושאי אינסטלציה שלא נצפו קודם, החל מתיקוני רובה קלים וכלה בגילוי נזילות חריפות. מעבר דירה יכול להיות מאתגר מאוד, במיוחד עם ילדים. אנו מניחים שיש לכם הרבה על הראש בעת המעבר, רגשית וגם פרקטית. לכן אנחנו מציעים לכם שירות אמין וזריז שיעזור לכם לאתר ולאבחן את מקור הבעיה וייתן מענה מהיר ומקצועי.

לכל בעיה – מענה מקיף

אז מי שמתכנן לעבור דירה וצריך אינסטלטור בראשון לציון כבר יודע – אלי גג אחד הוא מוקד אחד של טובי המומחים ויועצי האינסטלציה. שירות, וליווי סבלני עד לפתרון הבעיה, קטנה כגדולה. התקשרו עוד היום. הלקוחות שלנו כבר יודעים שאיתנו אפשר להיות בקשר רציף, להתייעץ ולקבל את המענה האדיב ביותר לכל בעיה. ערכינו הם מעל לכל סבלנות והסברה נכונה. עמידה בזמנים אצלנו היא חשובה מאד, ואנו מכבדים את הזמן שלכם. אז הרימו טלפון בכל נושא שתרצו, ואנו נעשה מה שנוכל כדי לספק את המענה האדיב והמקצועי ביותר.

למעלה