אינסטלטור בנס ציונה

אינסטלטור בנס ציונה .אם מחפשים אינסטלטור בנס ציונה יש לעשות זאת בצורה הנכונה. לדאבוננו, בין אם מדובר בחשמלאי, בצבע או באינסטלטור התחום של השיפוצים כולו מוכתם. בעקבות התכנית 'יצאת צדיק' אשר מראה לא רק אך בעיקר שרלטנים. אנשים אלו באים לעשוק ולרמות את הלקוחות. לרוב, חסרי הישע כמו הקשישים אשר אינם מסוגלים לעמוד על שלהם כאשר מדובר בעבודה רשלנית. הן מבחינת חוסר ידע עם כל הקדמה שישנה כיום והן מתוך חולשה מפאת גילם המתקדם. עם זאת, עדיין ישנם בעלי מקצוע ישרים כמו המטי מעט אשר כן זוכים לתואר 'צדיק'. אז איך נדע שבעל המקצוע הוא איש ישר, מקצועי והוגן במחירי עבודתו? כל זאת במאמר שלפניכם.

איך לבחור אינסטלטור בנס ציונה

שוו לעצמכם רגע שאתם מזינים אינסטלטור בנס ציונה והסביבה ומגיע לכם אדם. עם חיוך מרוח מאוזן אל אוזן אשר קבע אתכם ואיחר בשלוש שעות. "מצא" עוד כמה תקלות שאתם סבורים ובטוחים שלא היו שם לפני הגעתו. הוא דורש מחיר מופקע ובסוף העבודה אינו נותן לכם אחריות. עובר שבוע והתקלה חוזרת על עצמה ואין קול ואין עונה. מרתיח נכון?

על כן, בבואכם להזמין אינסטלטור, התייעצו עם משפחה, חברים או עם אחד השכנים. שאלו על חוויית העבודה שהייתה להם עם שרברב איתו עבדו והאם הם שבעי רצון מעבודתו. עמידתו בזמנים, אמינותו וטווחי המחירים אותם הוא גובה על שירותיו. שנית, גלשו ברשת ובקשו גם שם המלצות, קראו ביקורות והשוו מחירים. היום כל המידע לו תזדקקו נמצא במרחק של לחיצת כפתור פשוטה. לפני תחילת העבודה וודאו שלאינסטלטור רישיון בתוקף לעסוק בעבודות אינסטלציה מטעם המשרד לבינוי ושיכון. עמדו על זה שאתם רוצים קבלה בסוף העבודה ובכך תבטיחו את השקט הנפשי שלכם במידה והתקלה תחזור על עצמה.

אינסטלטור בנס ציונה

שרברב בנס ציונה – זריזות, שירות ואמינות

ל'אלי – גג אחד' למעלה מ-38 שנים של ניסיון וותק וידע. אנו נותנים מענה מהיר, מקצועי ואמין במחירים אטרקטיביים ללא תחרות. אל תתפתו לכאלו שברשותם אתר אינטרנט יפה, זה יעיד לרוב על איכות הגרפיקאית ולאו דווקא על איכות השרברב. אז כשאתם מחפשים אינסטלטור בנס ציונה והסביבה, עצרו רגע עם החיפוש, כי חבל על המאמץ. פנו אלינו עוד היום ותנו למומחים שלנו לפתור לכם כל תקלה, קטנה כגדולה.

אנשים רבים לא מייחסים חשיבות רבה לצנרת של ביתם, אך ביום בו מתרחשת תקלה בלתי צפויה, פתאום אנו לומדים להעריך את החיים הטובים בהם המים זורמים בצורה תקינה מהברז ואין סתימה באף כיור. באותו היום, אינסטלטור בנס ציונה ישמש בתור הסופרמן האישי שלכם. הוא יגיע במהרה למקום, יאתר את מקור הבעיה ויטפל בה בצורה מידית. בעת הצורך הוא יבצע בדיקות נוספות על מנת לזהות בעיות פוטנציאליות בצנרת, כך יוכל לבצע את התיקונים ושדרוגים הנדרשים בכדי למנוע את אותן הבעיות בעתיד.

אינסטלטור בנס ציונה – פותר ומונע בעיות בצורה חכמה

בעיות בצנרת של הבית עלולות לפקוד כל אדם בכל שעה של היום. אתם עלולים לקום באמצע הלילה לרצפת מלאת מים, או לחזור הביתה מהעבודה ולגלות כי המים באסלה מסרבים לרדת. הבעיות השונות אשר יכולות לצוף פתאום יכולות לנבוע ממספר סיבות. על מנת לטפל בתקלה שנוצרה, אינסטלטור בנס ציונה יאלץ בשלב הראשון של עבודתו לאפיין את מקור הבעיה.

לשם זאת, ניתן יהיה לערוך צילום של קווי הביוב הביתיים. כך, ללא הרס, בעזרתה של טכנולוגיה חדישה ניתן יהיה לקבל מידע בכל מה שקורה במעמקי הצנרת שלכם. זוהי דרך בטוחה לוודא את מקור הבעיה איתה אתם מתמודדים, בין אם מדובר בצינור שעבר זמנו, או מערכת שורשים אשר התפתחה וגדלה בקווי הביוב ויצרה סתימה חמורה.

ממש כמו צנתור בבני אדם, הבדיקה הפשוטה הזאת משוכללת ומאפשרת לאיש המקצוע לזהות את ההתפתחות של גורמים אשר יכולים להביא לתקלות עתידיות. כך שהאינסטלטור יוכל למנוע את היווצרותם של ליקויים חמורים יותר בעתיד.

אנו מבצעים תיקוני אינסטלציה כלליים, איתור נזילות, תיקון נזילות מים וביוב, עבודות ותיקוני צנרת מים וביוב בגובה, תיקון פיצוצי מים, תיקון אסלות ותיקון אסלות תלויות, תיקון ניאגרות סמויות מכל הסוגים, אספקה פירוק והרכבת ברזים וכלים סניטרים איכותיים.

אינסטלטור בנס ציונה – אל תחכו לרגע האחרון

חשוב לזכור כי בעיות במערכות המים לרוב לא מתחילות באופן פתאומי. פעמים רבות הבעיה מתחילה בגלל צנרת ישנה והזנחה של הדיירים. כך שמעבר לתחזוקה נכונה של הצנרת, מומלץ עבורכם לפנות אל אינסטלטור מיומן כבר ברגע שאתם חושדים כי קיימת בעיה. אנו בחברת אלי גג אחד, שמחים לעמוד לשירותכם בשגרה כמו גם במצבי חירום ולטפל ביעילות בכל בעיה שקשורה למערכות המים בבית או במשרד.

לנוחותכם צירפנו כאן רשימה של אנשים שהמליצו עלינו.

אינסטלטור - אלי גג אחד Iconאינסטלטור - אלי גג אחד

הסנהדרין 3, חולון

5.0 149 reviews

  • Avataritay zerem★★★★★לפני שנה
    וואו אין מילים על אלי, לגמרי כשמגיע מגיע!ללא ספק השירות הכי טוב שקיבלתי מבעל מקצוע בארץ.אלי הגיע אלי לתיקון מכונת כביסה ודליפה במקלחת ועשה הכל בצורה מקצועית, אמינה ומהירה עם החומרים והכלים הכי איכותיים שיש.שמח מאוד לראות שיש בעלי מקצוע … More כמו אלי שאוהבים את העבודה שלהם ועושים אותה בצורה מצוינת עם חיוך ענק על הפנים!תודה אלי, טוב לדעת שיש על מי לסמוך עכשיו כשיש תקלה 🙂
  • AvatarGalit Hadari★★★★★2 months ago
    אלי הוא סופר-מקצועי, אדיב, סבלן, אמין, והוגן - לא יכולתי לבקש או לקבל שירות טוב יותר. אני מלאת תודה על היחס, העזרה והזמינות. אין כמוך אלי!!
  • Avatarשיר יוסף★★★★★לפני 6 חודשים
    אחלה של בחור, התקשרתי בנוגע לשאלה והשיב לי תשובה כנה ואמיתית בשביל שלא לבזבז לי כסף. הוא המליץ לי למה *לא* להזמין אינסטלטור במקרה כמו שלי למרות שיכל להרוויח מזה כסף.
  • AvatarNoam Ram★★★★★לפני 7 חודשים
    אלי אלוףפעם רביעית שאני מזמין אותו לעבודות בביתהפעם הוא מצא לי פתרון להתקנת מושב בידה לאסלה סמויה, הגישה הייתה. אתגרת אך אלי מצא פתרון מקצועי ביותרבלי ספק לכל בעיה בעתיד אקרא לו
  • AvatarItay Peled-Yesod★★★★★לפני שנה
    אלי אינסטלטור מקצועי, חביב ואמין, אשר עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, עם תשומת לב לפרטים הכי קטנים ובמקצועיות מירבית!הזמנתי אותו כיוון שהייתה רטיבות לשכן שמתחתיי ומקור הנזילה לא היה ידוע. אלי איתר את מקור הבעיה במהירות שיא, ועשה את העבודה … More הכי אסתטית שראיתי.ממליץ בחום רב!
  • Avataranat sambol★★★★★10 months ago
    איש אדיב, מקצועי וישר.הגיע לטפל באופן מיידי בתקלה בברז מכונת כביסה שנשבר.
  • AvatarLior Cohen★★★★★a year ago
    פניתי לאלי בעקבות נזילה בצינור של מד המים. הוא היה עסוק באותו הרגע אך הבטיח להגיע עוד היום (חמישי). למרות שהיה לו אירוע בערב, הגיע על מנת לעמוד בהבטחתו והשקיע בעבודה את מלוא תשומת הלב והזמן שנדרש. עשה עבודה איכותית תוך כדי מתן הסבר לדברים … More שהוא מבצע.יצאתי מאד מרוצה!! גם שירות מקצועי וגם תודעת שירות הכי גבוהה שיש!!תודה רבה אלי!!!
  • Avatarmiri dok★★★★★10 months ago
    אלי הגיע אלי בהתראה של שעתיים לתקן אצלי נזילה מהמזגן, הודיע מראש על מנת שאתארגן. עלה על הבעיה תוך שניה, פתח פתח קטן בקיר, כאילו שיש לו ראייה דרך קירות 🙂 וטיפל בבעיה בצורה סופר מקצועית. היו לו את כל החלקים שהיה צריך מבעוד מועד, כך שלא היה … More צריך להתעכב ולחכות ימים. עובד מאוד נקי והשאיר את הבית כאילו לא היה אצלנו בכלל. במילה אחת, מושלם!מומלץ בחום.
  • AvatarEylon Yehiel★★★★★9 months ago
    אלי הגיע אלינו אחרי שביקרו מספר אינסטלטורים. טיפל לנו בבעיית זרימת מים בדירה. הכרנו אדם אדיב וחם ועם לב רחב ואיש מקצוע ברמה גבוהה ביותר, שעשה עבודה מקצועית ביותר. העבודה היתה על הצד הטוב ביותר, עם חלקים וציוד איכותי. קיבלנו שירות מצויין … More וברמה הכי גבוהה שקיבלנו.
  • Avatarאור חיימוב★★★★★7 months ago
    אין לי מילים אלי בן אדם מדהים שרותי ומקצועי ברמות עשה מעל ומעבר היה לי סתימה בשעון המרכזי של הבית למטה סידר ועלה לבית ובדק שכל הברזים בסדר ראה שהברז לא יושב טוב פירק והרכיב ללא תמורה פשוט אדם עם לב טוב שרוצה לעזור מעבר לכסף הביא לי חלק … More לברז בחינם פשוט אין לי מילים ממליצה לכולם לפנות אליוישר ואמין זה לא מילה אין אנשים כמו בארץ !!!!
  • Avatarרוית אליהו★★★★★8 months ago
    קודם כול לפני הכול אלי בנאדם הגון טוב נחמד מסביר כול דבר מראה
    אח"כ נדבר על זה שהוא מקצועי מאוד יסודי עובד נקי מסודר משדר אמינות והוגנות.
    זה האינסטלטור שלי !!! 🙂
  • Avatarwinner winner★★★★★9 months ago
    התקשרתי לאלי בשעת לילה מאוחרת והוא ישר ענה לי
    הוא נתן לי מענה מכל הלב בפרטי פרטים
    איש מקצוע ואדם אדיב ושירותי
    אני מאוד ממליץ
  • AvatarItay Peled★★★★★10 months ago
    אלי אינסטלטור מקצועי, חביב ואמין, אשר עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, עם תשומת לב לפרטים הכי קטנים ובמקצועיות מירבית!
    הזמנתי אותו כיוון שהייתה רטיבות לשכן שמתחתיי ומקור הנזילה לא היה ידוע. אלי איתר את מקור הבעיה במהירות שיא, ועשה את העבודה
    … More הכי אסתטית שראיתי.
    ממליץ בחום רב!
  • AvatarLiora Gur Zusman★★★★★a year ago
    אדם סופר חיובי ואדיב. נותן תשובות ענייניות ומקצועיות.
  • Avatarmoran Lagron★★★★★a year ago
    החלפת ברז -עבודה מקצועית ואדיבה המלווה בהסברים על כל רכיב ועלותו .זמינות מאוד גבוהה מאוד מומלץ .תודה רבה
  • Avatarרונן מסינגר★★★★★2 years ago
    בן אדם הגון, אדיב, איש מקצוע מעולה!היה אצלנו 3 פעמים בשנתיים אחרונות, תמיד כששמע שיש בעיה הגיע מיד וטיפל בבעיה במהירות ובמקצועיות , לא ויתר עד שמצא פתרון מלא למרות תקלה מורכבת. ולאחר הביקור השאיר את מקום התיקון נקי ומסודר . מומלץ ביותר! … More
  • AvatarMichael Gopshtein★★★★★2 years ago
    הזמנתי את אלי לבחון נזילה בצינור של המזגן ממרזב הניקוז של המים מהגג. הבדיקה בוצעה ביסודיות, אלי הציעה דרך לפתרון ואף יצר קשר במקום עם בעליי מקצוע מתאימים, עזר לקבוע אתם מועד לטיפול והנחה אותם על דרך ביצוע העבודה. אלי לא מיהר לסיים את הבדיקה … More ולברוח, במקום זה השקיע את הזמן בלבצע את הבדיקה היסודית וגם לדון בצעדים הבאים.
  • AvatarItzhak Shtauber★★★★★2 years ago
    התקשרתי לאלי מאוחר בלילה עם בעיה דחופה והוא היה זמין ואדיב ביותר. למחרת בבוקר התיצב בשעה שנקב ונתן שירות מעולה - מקצועי ויסודי. הסביר היכן הבעיה ומה אפשר וכדאי לעשות, הגדיל ראש לטפל בבעיית תשתית שלא הוכנה כראוי ואף הציע שירות נוסף שיסייע … More למקרה הצורך. חוץ מזה, אדם נחמד ביותר. ממליצים בחום!
  • AvatarEldar Eld★★★★★2 years ago
    אלי מקצועי ואמין מאוד, איתר את הבעיה במהירות וסידר אותה על הצד הטוב ביותר!רמת שירות גבוהה, מסביר פנים
  • Avatarkobi sabag★★★★★2 years ago
    מומלץ מאד !!מומחה באינסטלציה ובעוד הרבה תחומים נוספים, פתר לי בעיה שהקבלן לא הצליח לפתור.תמיד זמין בטלפון גם לאחר מתן השרות, תענוג לעבוד איתו.
  • AvatarSara Dagan★★★★★2 years ago
    אלי הוא קודם כל בן אדם. בן אדם מקסים. מקצוען, והגון. אלי עשה מאמץ להגיע בסוף היום אלי במהירות. העבודה נעשתה על הצד הטוב היותר. המקום נשאר נקי ומסודר. מסביר מה הבעיה לפני הביצוע מראה כל שלב במהלך העבודה. מומלץ בחום
  • Avataranimal collective★★★★★2 years ago
    אינסטלטור עם ידיים ולב זהב. תיקן אצלי בעיית צנרת גם במטבח וגם באמבטיה ביסודיות, בסבלנות, בחכמה וביצירתיות. רואים שהוא נהנה ואוהב את העבודה לפי ההסברים המלומדים על כל שלב. והכל עם חיוך.עבודה מקצועית זריזה ונעימהמומלץ בחום!נמרוד
  • AvatarDaniel Dagim★★★★★2 years ago
    אלי ענה לי במהירות הגיע לביתי במהרה, נתן שירות מקצועי ומפורט, בעוד שהוא מסביר כל צעד וצעד, ונוקב במחיר הוגן.בן אדם מקצוען וישר, מומלץ בחום.
  • AvatarMaor Amihood★★★★★2 years ago
    יצרתי קשר עם אלי לצורך קידוח על השיש עבור התקנת מדיח. לשמחתי, בעל העסק הגיע תוך פחות מעשר דקות מרגע הקריאה, מצוייד במכשור מקצועי ונכונות אמיתית לעזור. היה ניכר שאלי בעל נסיון של שנים, ובכל זאת הוא ניגש לעבודה בצניעות, מסירות ויחס אישי והצליח … More לסיים את העבודה תוך זמן קצר. אין ספק שאצור איתו קשר לכשאצטרך בעתיד.
  • Avatardavid demeke★★★★★2 years ago
    הזמנתי את אלי עקב סתימה בכיור, אלי בא ונתן שירות מעולה,מחיר חבל על הזמן הסביר והתייעץ איתי על כל מהלך העבודה וכמובן הציע חלופות על מנת שאני בתור לקוח יבחר את החלופה המשתלמת לי.לסיכום ממליץ בחום! בן אדם זהב
  • AvatarOmri Talmor★★★★★2 years ago
    אלי הגיע לתקן נזילה בניאגרה ועשה עבודה מקצועית, איכותית ובאדיבות רבה. הגיע בזמינות מיידית ונתן גם טיפים לייעול מעבר לתיקון הנזילה. רמת השירות גבוהה ובהחלט מומלץ לפנות אליו
  • AvatarIgor Kushel★★★★★2 years ago
    בעל מקצוע הכי מקצועי והגון שפגשתי.עובד איתו בפעם השלישית והוא מציל אותי כל פעם מחדש.הגיע מייד עם הטלפון שהרמתיעשה עבודה מאוד מקצועית ואמינה.
  • AvatarLior M the1shark★★★★★2 years ago
    אלי הוא איש יקר שהיה אצלי כבר כמה פעמים בעבודות שונות.מי שמחפש עבודה מקצועית, איכותית, מדוייקת ותתוצאה אתסתטית ונקיה זה האיש שאליו צריך לפנות.ליאור
  • Avatarמעיין שפירא★★★★★2 years ago
    הייתה לנו סתימה וחיפשנו אינסטלטור בחולון, אלי הגיע במהירות, בשירות מקסים, החזיר את האמבטיה שלנו לשימוש במהירות.השאיר הכל נקי אחרי העבודה כאילו הוא בכלל לא היה!ממליצה עליו בחום
  • Avataryehudit akuni★★★★★2 years ago
    אלי !!!!תודה רבה על שירות מקצועי ואדיב !!!הגעת אלי תוך יום מרגע שהתקשרתיפתרת לי את הבעיה במהירות תוך שמירה על הסדר והניקיון בבית.תודה רבה ואמשיך להמליץ בחום לכולם !!!!!
  • AvatarRoy Raviv★★★★★2 years ago
    אלי פשוט מבין עניין.מתיאור המצב הקיים (שיפוץ עקב רטיבות) הציע תובנות שבכלל לא חשבתי עליהם, ונקודות שונות שאינסטלטורים אחרים שביקרו לא העלו כלל.העצות שלו כנראה חסכו לי הרבה כאב ראש עתידי.תודה!
  • AvatarYitzhak Rabin★★★★★2 years ago
    אלי הינו מקצוען מהמעלה הראשונה. מדייק בניתוח הבעיה ופתרונה . אין צורך במעקב אחר פעילותו . העבודה שהוא מבצע הינה מדוייקת ומושלמת .
  • Avatarmoshe eini★★★★★2 years ago
    אלי הינו אינסלטור מספר 1. בעל תודעת שירות מעולה. נתן שירות טלפוני מקצועי , אמין וישר.מודה על השירות וממליץ בחום לב !ישר כוח .אמינות אצלנו זה מעל הכל.
  • AvatarShay Arad★★★★★2 years ago
    שלום לכולם,אני מעוניין לשתף על חווייתי עם אלי.אלי הגיע אליי בהתראה קצרצרה לטיפול מורכב ומסובך באינסטלציה של דירתי וביצע עבודה מדהימה, נקיה ומעל לכל ציפייה שלי עם חיוך ונועם הליכות!ממליץ בלב שלם על אלי! בעל מקצוע עם ידיים מצוינות ולב זהב!שי … More
  • AvatarYaron Tsadaka★★★★★2 years ago
    אחלה אינסטלטוראחד המקצועיים שיש.אני באופן קבוע קורא רק לו.קראתי לו בגלל סתימה ביום שישי בשעה 15:00.בלי לחשוב פעמיים הגיע ונתן טיפול מקצועי וגם ניקה אחריו.תודה אלי !
  • AvatarOrly Natan★★★★★2 years ago
    איש מקצוע נעים ואדיב איתר את הנזילה במהירת ובדיק ללא נזק מיותר בגמר העבודה השאיר את המקום נקי ומסודר .ממליצה בחום !!
  • AvatarFunnyVideos★★★★★2 years ago
    אלי בן אדם אמין שרות מדהים הגיע תיקן ונתן מחיר הוגן, השאיר את השטח נקי בגמר העבודה
  • Avatarיוסי בלגזל★★★★★2 years ago
    בעל מקצוע מעולה, איש נעים הליכות.מומלץ ביותר.הגיע מידית, עם חיוך פתר את כל הבעיות.תודה רבה וחג חנוכה שמח.
  • AvatarInna Yu★★★★★2 years ago
    תודה רבה לאלי על עבודה נהדרתהיתי צריכה להחליף דחוף כיור באמבטיה במקום שבורבימים האלה לא יכולתי לצאת מביתי כדי לקנות את המוצר.אלי התנדב לקנות ולהביא לי אותו הביתההוא עשה את העבודה מאוד טובאני ממליצה עליו מכול הלב
  • Avataralon goot★★★★★2 years ago
    אליי מספר 1האיש מקצוע הכי טוב שפגשתישירות מהיר ואיכותיבעל לב זהב וחיוך מדהיםתודה רבה לך על הכל
  • AvatarHanid1956 dabush★★★★★2 years ago
    ברצוני להודות לאלי על השירות האמין, המקצועי והחוות דעת המעולה שקיבלתי ממך היום, מודה לך מכל הלביצאת צדיק!
  • Avatarshay lev★★★★★2 years ago
    אלי סידר לנו את המים החמים בצורה ייסודית מקצועית ומהירה בהתחשב בנסיבות הנזילה ...נתן הסבר לכל שלבי הטיפול והתאים את אופן התיקון בהתאם לגישה המוגבלת שהייתה בדירה עם מינימום שבירות של קירות.... המון תודה
  • Avatarאסתי רוז'בסקי★★★★★2 years ago
    פשוט מדהים!!!!!!! מהירות ומקצועיות שלא ראיתי,אבל האכפתיות והשירות מכל הלב פשוט הותירו אותי ללא מילים!!!! ללא ספק האיש קשר לכל בעיה !
  • Avatarתהילה סמירה★★★★★2 years ago
    אלי הוא בן אדם ממש מקצועי, שירותי, עולה על הבעייה ממש במהירות, עושה עבודה יסודית ונקייה, לא משאיר אחריו שום לכלוך, זמין מגיע בהתראה ממש קצרה עם רצון לעזורממליצה בחום!
  • Avatarliat saim★★★★★2 years ago
    אלי הוא אמין, מקצוען, מגיע מיד זמין, הגון, ומעל לכל בן אדם! וקשה למצוא אנשי מקצוע כאלה כיום!!!
  • AvatarBenMelnik Photographer★★★★★2 years ago
    שירות מעולה, פתר לי את הסתימה בניאגרה במהירות, חריצות ובמקצועיות! אין ספק שאשוב אליו בעת הצורך
  • AvatarBelete Sendeke★★★★★2 years ago
    קיבלתי שירות מאלי באנסטלציה , רוצה לציין , שמדובר באדם מאוד מקצועי , רציני ומבצע את העבודה מהלב , והייתי סופר מרוצה מהשירות.
  • Avatarrachel freund★★★★★2 years ago
    אחרי הרבה אינסטלטורים שהגיעו אלי היה היחיד שלא שבר שום מרצפת, דאג להשאיר את הבית נקי בצורה יסודית המדהימה ע"י מעקף שהוא יצר.היה יסודי ושירותי, ממליצה מאוד
  • AvatarTyyuy Tyyhh★★★★★2 years ago
    אלי בדק ואיתר את הנזילה בדרך מקצועית ומינימום נזק תוך הסבר במהלך העבודה ובעלות סבירה תודה על השרות והיחס
  • Avatarדבורית זוסמן★★★★★2 years ago
    אלי בן אדם מדהים, בא אלי לפתור תקלה שאינסטלטור אחר לא הצליח, אלי הגיע בזמן שקבענו, פתר את התקלה במקצועיות ובמחיר סביר, שירות מצויין ממליצה לכולם בחום
  • AvatarQwert Asdfg★★★★★2 years ago
    הגיע מהר ובזמן, הסביר את כל מה שעשה ונהג בהגינות.עבד בצורה מהירה ומסודרת.
  • Avatarlee Nissim★★★★★2 years ago
    שירות מצוין, מעל למצופה.פתח את הסתימה בקו הראשי בבניין במהירות ונתן מענה בזריזות.
  • Avatarshahar vol★★★★★2 years ago
    אלי אדם מקצועי, בחור מאוד נחמד ולבבי, עושה את העבודה מכל הלב, ממליץ בחום.
  • AvatarDaniel Avrahami★★★★★2 years ago
    הזמנו אותו היום, והוא עשה עבודה מצוינת. בהתחלה התקשרנו אליו באמצע הלילה וגם אז הוא ענה ועזר לנו.
  • Avatarשי ברנר★★★★★2 years ago
    התקשרתי לגג אחד אחרי שבעל מקצוע אחר לא ידע לפתור את הבעיה ואלי גג אחד עשה את זה ביעילות ואדיבות תודה .
  • Avatarאורלי אלפרנג'י★★★★★2 years ago
    אלי מקצועי, אמין, חרוץ, אדיב מאוד, שירותי ולא התעצל להגיע בשעת לילה מאוחרת ותיקן תקלה מורכבת במיומנות ובמקצועיות רבהיישר כחמומלץ מאוד
  • AvatarRoni Tal★★★★★2 years ago
    אינסטלטור זמין, מהיר, אדיב מאוד, מסביר כל דבר. עושה עבודה יסודית ולא קומבינה.
  • Avatarרבקה יוגב★★★★★2 years ago
    אלי האינסטלטור שלי - מקצועי ואמין, מסביר פנים וקשוב לצרכי הלקוח. בעינייני אינסטלציה אלי הוא הכתובת שלי!
  • Avatarיואל נדב★★★★★2 years ago
    אלי אדם מקצוען, והכי חשוב זן אחר של אנשים ישרים דרך. ירבו כמותו בישראל
  • Avatarשי אלמגור★★★★★2 years ago
    שירות ומקצועיות הם לא מילה גסהמחירים הוגנים עבודה מקצועית ושירות שלא מתפשרתודה לכם על הכל אנחנו מאוד מרוציםבהחלט נחזור לכשנצטרך משפחת אלמגור
  • Avatarlea levi★★★★★2 years ago
    ברצוני להודות לאלישהגיע במהירות הבזקפתח לי סתימה בצנרת במינימום נזקישר כוחתודה
  • Avatarאדירה אראל★★★★★2 years ago
    אלי מגג אחד הוא השרברב של הבית ואין אחר מלבדו תמיד מגיע בזמן פותר לנו את כל הבעיות לשביעות רצון מירבית ותמיד עם חיוך ומילה טובה יישר כח
  • Avatarsofo★★★★★2 years ago
    איש מדהים עם עבודה יסודית ,הגיע תוך זמן קצר ועשה עודה מצויינת .ממליץ בחום.
  • AvatarGali Lichter★★★★★2 years ago
    אלי אינסטלטור מקצועי ביותר ביצוע עבודה מקצועית ונקיה תודה על השרות ממליצה מכל הלב
  • Avatarעמיחי ואזן★★★★★2 years ago
    בעל מקצוע מומחה נגש ישר ולעינין לא מספר סיפורים מומלץ מאוד
  • Avatarשרון לוי★★★★★2 years ago
    אלי היקר תודה על השרות המקצועי ומהיר ממליץ בחום רב
  • Avatarshay kalo★★★★★2 years ago
    אדם אמין ביותר שניתן לסמוך עליו, מקצועי שיודע מה הוא עושה.
  • AvatarValentina Futoryanskiy★★★★★2 years ago
    אלי האינסטולטור מעולה, עושה עבודה טובה ומקצועית.ממליצה עליו.
  • AvatarEyal Matok★★★★★2 years ago
    אינסטלטור ישר ומקצועי ניגש ישר ולעינין תודה על השרות המהיר מומלץ
  • AvatarRapUpDaniel★★★★★2 years ago
    הגיע בזמן, שירות מעולה ואלי מאוד נחמד אני בטוח שבפעמים הבאות אני אזמין רק אותו ומאוד אהבתי את העבודה אין לי שום דבר רע להגיד באמת הטופ של הטופ

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ